Odkrijte, kako uporabiti orodje za diagnostiko oznak Google Tag Manager za optimizirano in natančno zbiranje podatkov. Spoznajte statuse oznak, pogoste težave, tehnike odpravljanja napak in najboljše prakse.
Ko boste raziskovali uporabniški vmesnik GA4, zlasti poročila o pridobitvah, boste verjetno naleteli na promet iz kanala, ki presega drug kanal. Kaj pa je ta kanal? Zakaj je uporaben? In kako je ta promet združen?
V Google Analytics 4 (GA4) izraz touchpoints (stične točke) pomeni vse interakcije uporabnika z vašo spletno stranjo ali aplikacijo, ki se beležijo kot dogodki.
Master GA4 za dostavo hrane in analitiko restavracij! Naučite se slediti uporabnikom v aplikacijah, kioskih in spletnih mestih, optimizirati učinkovitost prevzema v primerjavi z dostavo ter popraviti neučinkovitosti v resničnem svetu z učinkovitimi strategijami GA4.
Odkrijte, kako uporabiti orodje za diagnostiko oznak Google Tag Manager za optimizirano zdravje oznak in natančno zbiranje podatkov. Spoznajte statuse oznak, pogoste težave, tehnike odpravljanja napak in najboljše prakse.
Spletna stran je pogosto prva stvar, ki jo obiskovalec vidi o vašem podjetju – vaša digitalna vizitka. Zato je pomembno, da ta predstavitev pritegne pozornost, obiskovalcem poda pomembne informacije in ustvari zaupanje.
Google Display oglasi so vrsta digitalnega oglaševanja, ki se prikazuje na spletnih mestih in aplikacijah, ki so del Google Display omrežja. To omrežje obsega več kot 2 milijona spletnih mest, videov in aplikacij, kar oglaševalcem omogoča, da dosežejo široko in ciljno usmerjeno občinstvo.
Digitalni marketing je oblika trženja, ki uporablja digitalne kanale in tehnologije za promocijo izdelkov, storitev ali blagovnih znamk. Gre za sodobno alternativo tradicionalnim oblikam marketinga, saj se osredotoča na interakcijo z občinstvom prek spleta in digitalnih platform.
Tehnični SEO (tehnična optimizacija spletnih strani za iskalnike) vključuje vse tehnične vidike, ki izboljšujejo delovanje spletne strani ter omogočajo iskalnikom (kot sta Google in Bing), da jo enostavno prepoznajo, indeksirajo in razumejo. Cilj tehničnega SEO je zagotoviti, da je spletna stran tehnično brezhibna in optimalno deluje tako za uporabnike kot za iskalne algoritme.
Optimizacija PPC kampanj (npr. Google Ads) je proces stalnega izboljševanja, ki zahteva natančno analizo podatkov, testiranje in prilagajanje. Tukaj je strukturiran pristop za doseganje večje uspešnosti: