Blog

Diagnostika oznak Google Tag Manager
Vodnik za odpravljanje težav in optimizacijo

Diagnostika oznak Google Tag Manager

Odkrijte, kako uporabiti orodje za diagnostiko oznak Google Tag Manager za optimizirano in natančno zbiranje podatkov. Spoznajte statuse oznak, pogoste težave, tehnike odpravljanja napak in najboljše prakse.

Medmrežno oglaševanje v GA4
Medmrežno oglaševanje v GA4

Kaj je medmrežno oglaševanje v GA4?

Ko boste raziskovali uporabniški vmesnik GA4, zlasti poročila o pridobitvah, boste verjetno naleteli na promet iz kanala, ki presega drug kanal. Kaj pa je ta kanal? Zakaj je uporaben? In kako je ta promet združen?

Kaj so stične točke "Touchpoints"
Kaj so stične točke "Touchpoints"

Kaj so stične točke "Touchpoints"

V Google Analytics 4 (GA4) izraz touchpoints (stične točke) pomeni vse interakcije uporabnika z vašo spletno stranjo ali aplikacijo, ki se beležijo kot dogodki.

GA4 za živilska podjetja: Rešite izzive sledenja na več lokacijah, prevzem in dostavo
GA4 za živilska podjetja: Rešite izzive sledenja na več lokacijah, prevzem in dostavo

GA4 za živilska podjetja: Rešite izzive sledenja na več lokacijah, prevzem in dostavo

Master GA4 za dostavo hrane in analitiko restavracij! Naučite se slediti uporabnikom v aplikacijah, kioskih in spletnih mestih, optimizirati učinkovitost prevzema v primerjavi z dostavo ter popraviti neučinkovitosti v resničnem svetu z učinkovitimi strategijami GA4.

GTM: Vodnik za odpravljanje težav in optimizacijo
GTM: Vodnik za odpravljanje težav in optimizacijo

Diagnostika oznak Google Tag Manager: Vodnik za odpravljanje težav in optimizacijo

Odkrijte, kako uporabiti orodje za diagnostiko oznak Google Tag Manager za optimizirano zdravje oznak in natančno zbiranje podatkov. Spoznajte statuse oznak, pogoste težave, tehnike odpravljanja napak in najboljše prakse.

Google Display oglasi
Google Display oglasi

Google Display Oglasi

 

Google Display oglasi so vrsta digitalnega oglaševanja, ki se prikazuje na spletnih mestih in aplikacijah, ki so del Google Display omrežja. To omrežje obsega več kot 2 milijona spletnih mest, videov in aplikacij, kar oglaševalcem omogoča, da dosežejo široko in ciljno usmerjeno občinstvo.

Tehnični SEO
Kaj je Tehnični SEO?

Kaj je Tehnični SEO?

 

Tehnični SEO (tehnična optimizacija spletnih strani za iskalnike) vključuje vse tehnične vidike, ki izboljšujejo delovanje spletne strani ter omogočajo iskalnikom (kot sta Google in Bing), da jo enostavno prepoznajo, indeksirajo in razumejo. Cilj tehničnega SEO je zagotoviti, da je spletna stran tehnično brezhibna in optimalno deluje tako za uporabnike kot za iskalne algoritme.

Optimizacija PPC kampanj
Optimizacija PPC kampanj

Kako optimizirati PPC kampanje?

 

Optimizacija PPC kampanj (npr. Google Ads) je proces stalnega izboljševanja, ki zahteva natančno analizo podatkov, testiranje in prilagajanje. Tukaj je strukturiran pristop za doseganje večje uspešnosti:

[e-trgovina] Hiter CRO nasvet za vaš nakupovalni voziček
[e-trgovina] Hiter CRO nasvet za vaš nakupovalni voziček

[e-trgovina] Hiter CRO nasvet za vaš nakupovalni voziček

 

Tukaj je kratek CRO namig za vašo spletno spletno trgovino:
poskrbite, da gumb za dokončanje nakupovalnega vozička resnično izstopa.

Koliko vam lahko Google zaračuna za oglaševanje?
Koliko vam lahko Google zaračuna za oglaševanje?

Ali veste, koliko vam lahko Google zaračuna?

 

Ali veste, koliko vam lahko Google zaračuna, ko spremenite nastavitev dnevnega proračuna ali razpored oglasov?

Image
ULTIMO IMPERIO

smo mednarodna ekipa strokovnjakov za digitalni marketing in design.

Naša zmožnost premikanja meja digitalnega trženja in izzivanja statusa quo leži v globokem razumevanju vedenja digitalnih uporabnikov ter v zagotavljanju učinkovitega in merljivega pristopa k digitalnemu trženju za naše stranke.

Osredotočeni smo na merjenje, analiziranje in optimizacijo – za doseganje najboljših rezultatov!

Informacije

E-Novice

Prijavite se še danes za namige, nasvete in najnovejše novice.

Telefon

Pokličite