BLAGOVNE ZNAMKE
ULTIMO IMPERIO
je priznana blagovna znamka, ki že od leta 1995 postavlja trende in narekuje standarde v svetu dizajna, interierja, digitalnega marketinga in organizacije dogodkov. Kot vodilna blagovna znamka na tem področju združuje več kot znanje, izkušenje, inovativnost in kreativnost, kar ji omogoča, da ostaja korak pred konkurenco, saj vedno ponuja nekaj edinstvenega. Blagovna znamka je prepoznavna po tem, da ne sledi trendom, temveč jih ustvarja. Z nenehnim iskanjem inovacij, tehnologije in prepoznavnim občutkom za detajle gradi na svoji dediščini in ohranja brezčasno eleganco, ki nagovarja sodobnega, samozavestnega posameznika. ULTIMO IMPERIO predstavlja sintezo kreativnosti, prestiža in trajne vrednosti, zaradi česar ostaja relevantna in cenjena na trgu doma in v tujini že tri desetletja.
Je vodilna blagovna znamka, ki postavlja visoke standarde tudi v svetu elektronske glasbene kulture in lifestyle-a. S svojo zgodovino in zvestobo strank, se ULTIMO IMPERIO ponaša z močno dediščino in statusom pionirja na področju klubske scene in organizacije dogodkov, s čimer je močno vplival na razvoj elektronske glasbe v regiji in tujini že v 80'ih in 90'ih letih.
Eksplozivni in ekskluzivni dogodki, ki združujejo vrhunske svetovne DJ-je, inovativne vizualne učinke in edinstveno atmosfero, ki obiskovalcem ponuja nepozabna doživetja je ULTIMO IMPERIO sinonim za kakovost, eleganco in prestiž, hkrati pa ostaja zvest koreninam underground scene.
Naša filozofija temelji na združevanju kreativnosti, natančnost, ekskluzivnost in vrhunski produkciji ter nenehni evoluciji blagovne znamke. S skrbno kuriranimi dogodki, linijo modnih dodatkov ter trajnim vplivom na klubsko kulturo, ULTIMO IMPERIO združuje preteklo dediščino s sodobnimi trendi in ostaja zvesta vodilni viziji — ustvariti ultimativno doživetje za ljubitelje glasbe in lifestyle-a.
Blagovna znamka ne izstopa samo zaradi svojih dogodkov, temveč primarno z unikatnimi projekti vseh storitev, ki odsevajo filozofijo neustavljivega duha, brezčasnega sloga in drznega pristopa.
Blagovna znamka ULTIMO IMPERIO se ponaša s širokim naborom storitev, ki vključujejo:
Digitalni Marketing Slovenija
Z nami stranke dobijo celovite digitalne rešitve strategije, ki vključujejo vizualno privlačne kampanje, upravljanje družbenih omrežij in vsebinski marketing, kar podjetjem omogoča učinkovito komunikacijo s ciljno publiko in rast blagovne znamke.
Digitalni Marketing Slovenija je vodilna blagovna znamka na področju digitalnega marketinga, namenjena slovenskim in tujim podjetjem, podjetnikom, kreativcem in posameznikom, ki želijo izboljšati svojo spletno prisotnost ter dosegati merljive rezultate v digitalnem prostoru. Osredotočena je na zagotavljanje učinkovitih marketinških rešitev, ki vključujejo sodobne pristope in inovativne strategije za optimizacijo spletnih kampanj in povečanje prepoznavnosti blagovnih znamk.
Blagovna znamka Digitalni Marketing Slovenija ponuja celovit nabor storitev, ki pokrivajo vse vidike digitalnega marketinga:
SEO in optimizacija spletnih strani: S pomočjo naprednih tehnik za optimizacijo iskalnikov (SEO) izboljšujemo organske uvrstitve spletnih strani ter povečujemo njihovo vidnost in prenos prometa.
Družbena omrežja in vsebinski marketing: upravljanje družbenih omrežij ter ustvarjanje privlačnih vsebin, ki povečujejo engagement in gradijo zvestobo občinstva. Kampanje so osredotočene na povečevanje prepoznavnosti ter učinkovito komunikacijo z obstoječimi in novimi strankami.
Plačljivo oglaševanje (PPC): Specializirani smo, da strankam pomagamo zasnovati in upravljati ciljno usmerjene oglaševalske kampanje na platformah, kot so Google Ads, Microsoft Adv., Facebook, Instagram, LinkedIn in X, s poudarkom na natančnem targetiranju in optimizaciji proračuna za največji učinek. Učinkovite PPC oglasne kampanje vzpostavljamo tudi na Amazon, eBay, Walmart, Mercado Libre, Rakuten, Etsy ter platforme Evadav, AdMachine, Hilltop, Rich, AdMaven, OneSignal, BidVertiser... ki omogočajo oglaševanje občutljivih vsebin, ki so v veliki večini prepovedane na Google, Meta in drugih vodilnih platformah. Oglašujemo brez izjem vse vertikale in panoge v industriji.
Analitika in merjenje rezultatov: S pomočjo naprednih analitičnih orodij zagotavljamo spremljanje uspešnosti kampanj ter analizo ključnih podatkov (Kpi), kar omogoča stalno prilagajanje strategij in optimizacijo konverzij.
Digitalni Marketing Slovenija stavi na personaliziran pristop, saj se zaveda, da vsak posel zahteva unikatne rešitve. Naše poslanstvo je pomagati slovenskim podjetjem doseči večjo digitalno prepoznavnost, rast prihodkov in dolgoročno uspešnost. Združujemo strokovno znanje, dolgoletne izkušnje, inovativnost in najnovejše digitalne trende, da bi svojim strankam zagotovili konkurenčno prednost na vedno bolj zahtevnem digitalnem trgu.
Naš pristop je osredotočen na doseganje merljivih rezultatov, saj verjamejo, da je prava vrednost digitalnega marketinga v učinkovitosti in konkretnih dosežkih, ne zgolj v obljubah in fantaziranju o nemogočem ROI kot to obljubljajo nam konkurenčne agencije kar je popolnoma zavajajoče. In, ker ne tekmujemo z nam konkurenčnimi izvajalci enakih storitev in se ne potegujemo za nagrade ego-tipa je nam največja nagrada vsaka zadovoljna stranka - samo to šteje!
Nobody's Perfect
Nobody's Perfect je blagovna znamka, ki slavi nepopolnost kot avtentičnost. Osredotočena je na koncept, da so prav naše napake, posebnosti in nepravilnosti tisto, kar nas dela edinstvene in resnične. S tem sporočilom nagovarja vse, ki se upirajo popolnim standardom, ki jih vsiljuje družba.
Blagovna znamka izžareva samozavest in individualnost, spodbuja ljudi, da sprejmejo svojo drugačnost in izrazijo svojo resnično naravo. V svoji ponudbi se osredotoča na izvirne kose oblačil, dodatkov in umetniških izdelkov, ki odsevajo miselnost, da popolnost ne obstaja in da je v nepopolnosti skrita prava lepota.
Estetika blagovne znamke je pogosto surova, neizpiljena, a hkrati drzno preprosta, kar poudarja njeno sporočilo o sprejemanju pomanjkljivosti. Nobody's Perfect je namenjena tistim, ki cenijo samosvoje izražanje, neprilagajanje družbenim pričakovanjem in ki verjamejo, da je prav nepopolnost tisto, kar nas loči od množice.
Serie House
Serie House je blagovna znamka, ki združuje vrhunsko elektronsko glasbo, edinstvena doživetja in kakovostno nočno življenje. Prepoznavna je po organizaciji ekskluzivnih dogodkov, kjer se srečujejo strastni ljubitelji glasbe, priznanisvetovni DJ-ji in kulturni trendseterji. Serie House dogodki so sinonim za nepozabne noči, polne energije, kjer zvok, svetloba in ambient ustvarijo popolno harmonijo za vse čute.
Osrednji fokus blagovne znamke je promocija elektronske glasbene kulture z edinstvenim pristopom — združevanje vrhunske produkcije, skrbno izbranih lokacij in natančno kuriranih glasbenih setov, ki obiskovalcem nudijo popolno potopitev v glasbeno izkušnjo. Serie House se posveča ustvarjanju pristne atmosfere, ki spodbuja svobodno izražanje in plesno ekstazo.
Dogodki, ki jih prireja Serie House, se razlikujejo po tem, da niso zgolj zabave, temveč celovite izkušnje, kjer se povezujejo umetnost, kultura in glasba. Z znamko, ki stavi na inovativnost, kvaliteto in ekskluzivnost, Serie House privablja glasbene navdušence, ki iščejo nekaj več — edinstveno, vrhunsko in nepozabno.
Events
Events je ekskluzivna blagovna znamka, specializirana za organizacijo unikatnih in prestižnih dogodkov na zgodovinskih gradovih in dvorcih po vsej Evropi. Blagovna znamka slovi po ustvarjanju nepozabnih, luksuznih izkušenj, ki združujejo eleganco zgodovinskih lokacij z najnovejšimi trendi v dogodkovnem oblikovanju in zabavi.
Events gradi svojo identiteto na zagotavljanju brezhibne organizacije, kjer se vsak detajl prilagaja željam naročnika. S svojim osebnim pristopom in kreativnimi idejami ustvarjajo dogodke, ki so ne le spektakularni, ampak tudi popolnoma unikatni — od intimnih zasebnih zabav do grandioznih korporativnih dogodkov in porok.
Ključne značilnosti blagovne znamke Events:
Ekskluzivne lokacije: Gradovi in dvorci po vsej Evropi, kot so romantični francoski chateaux, zgodovinski italijanski palazzi in čarobni nemški gradovi, ustvarjajo neponovljivo kuliso za dogodke z značajem. Blagovna znamka izkorišča čarobnost teh zgodovinskih prizorišč, da strankam ponudi nepozabno izkušnjo, obdano z zgodovino in prestižem.
Popolnoma personalizirani dogodki: Vsak dogodek, ki ga organizira Events, je prilagojen individualnim potrebam in željam naročnika. Od tematske dekoracije do izbire kulinarike, zabavnega programa in tehničnih rešitev, vse je zasnovano z namenom, da ustvari popoln ambient za vsako priložnost.
Eleganca in vrhunska kakovost: Events si prizadeva za perfekcionizem na vseh področjih — od vrhunskega oblikovanja prostora do prefinjene gostinske ponudbe in glasbenih nastopov. Z izkušeno ekipo strokovnjakov zagotavlja, da je vsak dogodek izpeljan na najvišjem nivoju.
Vrhunska tehnologija in inovacije: Blagovna znamka združuje tradicijo zgodovinskih prizorišč z najsodobnejšo avdio-vizualno tehnologijo, da ustvari dogodke, ki so hkrati klasični in sodobni. S tem dosega spektakularne svetlobne in zvočne učinke, ki še dodatno poudarijo čarobnost lokacije.
Osupljiva kulinarična doživetja: V sodelovanju s top kuharji in izbranimi catering podjetji Events zagotavlja edinstvene gastronomije, ki navdušujejo z inovativnimi jedmi, izbranimi lokalnimi sestavinami in vrhunskimi vini, kar ustvarja popolno doživetje za vse čute.
Blagovna znamka Events je namenjena vsem, ki želijo svoje posebne trenutke obeležiti v veličastnem slogu, bodisi gre za razkošne poroke, gala večerje, ekskluzivne korporativne dogodke ali zasebne zabave. S svojo zavezanostjo popolnosti, kreativnosti in prestižu ponuja nekaj več — dogodek, ki postane nepozaben spomin, vklesan v zgodovino.
Art Cage
Art Cage je blagovna znamka, ki se osredotoča na umetnost, unikatnost in kreativnost. Zasnovana je kot prostor ali "kletka" za izražanje različnih umetniških stilov, kjer je poudarek na kreativni svobodi in umetniški avantgardi. Blagovna znamka združuje elemente moderne umetnosti z elementi ulične kulture ter skuša presegati tradicionalne meje oblikovanja in estetike.
Njeno ime nakazuje, da je umetnost znotraj določenih meja (kletke), vendar te meje služijo kot vir navdiha za še večjo kreativnost in iskanje edinstvenih izraznih poti. Znamka Art Cage s tem spodbuja umetnike in ustvarjalce, da znotraj določenih okvirjev ustvarjajo nekaj povsem novega in neponovljivega.
Art Cage se osredotoča na produkte, ki izžarevajo drznost, nekonvencionalnost in inovativnost, bodisi v obliki unikatnih oblačil, modnih dodatkov ali drugih oblik umetniškega izraza.
Prive Entertrainment
Prive Entertrainment je dinamična blagovna znamka, ki združuje zabavo, kulturo in izobraževanje v enovito in edinstveno izkušnjo. Zasnovana je s ciljem presegati tradicionalne meje zabave ter obiskovalcem ponuditi več kot le klasične dogodke — gre za koncept, ki združuje vznemirljivost zabave z interaktivnimi in izobraževalnimi vsebinami.
Blagovna znamka Prive Entertrainment se osredotoča na organizacijo vrhunskih dogodkov, kjer so obiskovalci v središču dogajanja in aktivno vključeni v doživetje. S tem prepleta glasbo, umetnost, tehnologijo in kreativne delavnice, kar omogoča, da se udeleženci ne le zabavajo, temveč tudi osvajajo nova znanja, širijo obzorja in razvijajo nove veščine.
Ključne značilnosti blagovne znamke Prive Entertrainment vključujejo:
Ekskluzivni dogodki: Organizacija tematskih zabav, interaktivnih koncertov in dogodkov z dodano vrednostjo, kjer so vedno prisotni inovativni koncepti in sodobni umetniški pristopi.
Entertrainment filozofija: Kombinacija besed "entertainment" in "training" odraža poslanstvo znamke, ki obiskovalcem omogoča, da skozi zabavo pridobijo nova znanja in izkušnje. To vključuje delavnice, mojstrske tečaje in predavanja, ki so prilagojena interesom sodobne urbane publike.
Edinstvena uporabniška izkušnja: Prive Entertrainment se osredotoča na personalizirane dogodke, kjer je poudarek na detajlih, kakovosti in vrhunski izvedbi. V ospredju so inovacije, ki prinašajo nepozabna doživetja — bodisi v obliki vrhunske glasbene produkcije, unikatnih ambientov ali interaktivnih vsebin.
Blagovna znamka Prive Entertrainment privablja avantgardno in odprto mislečo občinstvo, ki išče nekaj več od klasične zabave. S svojo inovativno vizijo želi spreminjati način, kako doživljamo dogodke, ter vzpostavljati povezave med ljudmi skozi kreativne in izobraževalne izkušnje, ki ostanejo z njimi še dolgo po zaključku dogodka.
01 September 1995
Ustanovitev ULTIMO IMPERIO Slovenija
01 September 1995
Pokličite za več informacij o storitveh
041 512 565