Blog

Najnovejše posodobitve Google oglasov iz GML 2025
Kaj morajo vedeti lastniki podjetij

Najnovejše posodobitve Google Ads iz GML 2025

Googlovo osrednje sporočilo na GML 2025: »Naša prednost umetne inteligence je vaša poslovna prednost« To je bila glavna tema celotnega GML 2025.

Googlova nova pravila
Umetna inteligenca ne spreminja le načina, kako ljudje najdejo informacije, temveč preoblikuje tudi način iskanja. 

Googlova nova pravila

Umetna inteligenca ne spreminja le načina, kako ljudje najdejo informacije, temveč preoblikuje tudi način iskanja. 

Diagnostika oznak Google Tag Manager
Vodnik za odpravljanje težav in optimizacijo

Diagnostika oznak Google Tag Manager

Odkrijte, kako uporabiti orodje za diagnostiko oznak Google Tag Manager za optimizirano in natančno zbiranje podatkov. Spoznajte statuse oznak, pogoste težave, tehnike odpravljanja napak in najboljše prakse.

Medmrežno oglaševanje v GA4
Medmrežno oglaševanje v GA4

Kaj je medmrežno oglaševanje v GA4?

Ko boste raziskovali uporabniški vmesnik GA4, zlasti poročila o pridobitvah, boste verjetno naleteli na promet iz kanala, ki presega drug kanal. Kaj pa je ta kanal? Zakaj je uporaben? In kako je ta promet združen?

Kaj so stične točke "Touchpoints"
Kaj so stične točke "Touchpoints"

Kaj so stične točke "Touchpoints"

V Google Analytics 4 (GA4) izraz touchpoints (stične točke) pomeni vse interakcije uporabnika z vašo spletno stranjo ali aplikacijo, ki se beležijo kot dogodki.

GA4 za živilska podjetja: Rešite izzive sledenja na več lokacijah, prevzem in dostavo
GA4 za živilska podjetja: Rešite izzive sledenja na več lokacijah, prevzem in dostavo

GA4 za živilska podjetja: Rešite izzive sledenja na več lokacijah, prevzem in dostavo

Master GA4 za dostavo hrane in analitiko restavracij! Naučite se slediti uporabnikom v aplikacijah, kioskih in spletnih mestih, optimizirati učinkovitost prevzema v primerjavi z dostavo ter popraviti neučinkovitosti v resničnem svetu z učinkovitimi strategijami GA4.

GTM: Vodnik za odpravljanje težav in optimizacijo
GTM: Vodnik za odpravljanje težav in optimizacijo

Diagnostika oznak Google Tag Manager: Vodnik za odpravljanje težav in optimizacijo

Odkrijte, kako uporabiti orodje za diagnostiko oznak Google Tag Manager za optimizirano zdravje oznak in natančno zbiranje podatkov. Spoznajte statuse oznak, pogoste težave, tehnike odpravljanja napak in najboljše prakse.

Kako pripraviti vsebino za spletno stran
Kako pripraviti vsebino za spletno stran

Kako pripraviti vsebino za izdelavo spletne strani

Spletna stran je pogosto prva stvar, ki jo obiskovalec vidi o vašem podjetju – vaša digitalna vizitka. Zato je pomembno, da ta predstavitev pritegne pozornost, obiskovalcem poda pomembne informacije in ustvari zaupanje. 

Google Display oglasi
Google Display oglasi

Google Display Oglasi

 

Google Display oglasi so vrsta digitalnega oglaševanja, ki se prikazuje na spletnih mestih in aplikacijah, ki so del Google Display omrežja. To omrežje obsega več kot 2 milijona spletnih mest, videov in aplikacij, kar oglaševalcem omogoča, da dosežejo široko in ciljno usmerjeno občinstvo.

Kaj je Digitalni Marketing?
Kaj je Digitalni Marketing?

Kaj pravzaprav je Digitalni Marketing ?

 

Digitalni marketing je oblika trženja, ki uporablja digitalne kanale in tehnologije za promocijo izdelkov, storitev ali blagovnih znamk. Gre za sodobno alternativo tradicionalnim oblikam marketinga, saj se osredotoča na interakcijo z občinstvom prek spleta in digitalnih platform.

Image
ULTIMO IMPERIO

smo mednarodna ekipa strokovnjakov za digitalni marketing in design.

Naša zmožnost premikanja meja digitalnega trženja in izzivanja statusa quo leži v globokem razumevanju vedenja digitalnih uporabnikov ter v zagotavljanju učinkovitega in merljivega pristopa k digitalnemu trženju za naše stranke.

Osredotočeni smo na merjenje, analiziranje in optimizacijo – za doseganje najboljših rezultatov!

Informacije

E-Novice

Prijavite se še danes za namige, nasvete in najnovejše novice.

Telefon

Pokličite