Blog

Koliko vam lahko Google zaračuna za oglaševanje?
Koliko vam lahko Google zaračuna za oglaševanje?

Ali veste, koliko vam lahko Google zaračuna?

 

Ali veste, koliko vam lahko Google zaračuna, ko spremenite nastavitev dnevnega proračuna ali razpored oglasov?

 

Najprej nekaj definicij in teorije.

 

Vaš povprečni dnevni proračun: povprečni znesek proračuna, ki ga nastavite za vsako oglaševalsko akcijo na dan, določa, koliko ste približno pripravljeni porabiti vsak dan v mesecu.

Vaša omejitev dnevne porabe: najvišji znesek, ki ga plačate na posamezen dan.

Vaša mesečna omejitev porabe: najvišji znesek, ki ga plačate za določen mesec.

Vaša omejitev dnevne porabe je dvakrat večja od vašega povprečnega dnevnega proračuna zaradi Googlove sporne  funkcije prepogoste dostave.
Vaša omejitev mesečne porabe je 30,4-kratnik vašega povprečnega dnevnega proračuna (30,4 je povprečno število dni v mesecu).


1) Kaj se zgodi, ko danes spremenite nastavitev dnevnega proračuna?

1.1) Vpliv na vašo dnevno omejitev porabe

Na dan, ko spremenite (ali več kot eno spremembo) svoj povprečni dnevni proračun, bo vaša dnevna omejitev porabe temeljila na najvišjem povprečnem dnevnem proračunu, ki ste ga izbrali za ta dan. 

Recimo, da imate oglaševalsko akcijo s povprečnim dnevnim proračunom 100 EUR. Istega dne najprej povečate proračun na 150 € in ga nato znižate na 75 €. Dnevna omejitev porabe za ta dan bo najvišji od vaših povprečnih dnevnih proračunov, pomnožen z 2, torej 150 EUR * 2 = 300 EUR.

1.2) Vpliv na vašo mesečno omejitev porabe:

Ko spremenite proračun, vaša poraba za preostanek meseca ne bo presegla vašega novega povprečnega dnevnega proračuna, pomnoženega s preostalimi dnevi v mesecu.
Poglejmo si hipotetično mesečno omejitev porabe za ta mesec. 1. oktobra ste nastavili povprečni dnevni proračun v višini 500 EUR za mesečno omejitev porabe 15200 EUR (500 EUR * 30,4).
Potem predpostavimo, da ste danes, 14. oktobra, porabili samo 5000 EUR in se odločite povečati svoj povprečni dnevni proračun za preostale dni v mesecu.
Nato spremenite svoj povprečni dnevni proračun na 750 EUR.
Najvišji znesek, ki vam ga bomo zaračunali za mesec oktober, bo: 5000 €, porabljenih do zdaj + (750 €/dan * 17 preostalih dni v oktobru) = 17750 € mesečne omejitve porabe.


2) Koliko vam lahko Google zaračuna, če uporabljate razporejanje oglasov za prikazovanje oglasov samo med tednom?

Recimo, da v nastavitvah oglaševalske akcije nastavite ciljni dnevni proračun v višini 100 EUR in načrtujete prikazovanje oglasov samo ob dnevih v tednu (pon-pet).
Predpostavimo, da ima ta mesec 20 dni v tednu (4 tedne po 5 dni na teden).

Kaj se zdaj zgodi z vašimi omejitvami porabe?

Morda pričakujete, da bo Google ponovno izračunal vašo omejitev mesečne porabe na 20 x 100 € = 2000 €, s čimer bo največji znesek, ki ga plačate za dani mesec, omejil na 2000 €.

No tako!

Razpored oglasov ne vpliva na vašo mesečno omejitev porabe in ne vpliva na vašo dnevno omejitev porabe. Google bo še vedno poskušal mesečno porabiti 30,4-kratnik vašega povprečnega dnevnega proračuna.

V našem scenariju to pomeni, da bo Google porabil 30,4 x 100 € = 3040 € na mesec, če je obseg iskanja tam in dnevna omejitev porabe to dovoljuje.
Naša dnevna omejitev porabe je 2 x 100 € = 200 €, kar zlahka omogoča povprečno dnevno porabo 3040 €/20 = 152 €. 

Če ne želite zaračunati več kot 2000 EUR, morate sami znova izračunati ciljni dnevni proračun in ga spremeniti na 2000 EUR/30,4 = 65,79 EUR.

...

Kot lahko vidite, določanje proračunov prek nastavitve dnevnega proračuna še zdaleč ni intuitivno. 

1-na-1 strateški klic : Za vsa vaša vprašanja o programu Google Ads in/ali Meta Ads vam z veseljem pomagam. Pokličite 041 512 565!

 


 

 

Potrebujete pomoč ali spletno oglaševanje? Stopite v stik z nami: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. | 041 512 565

Skype Me

 

 

 

 

Related Articles

Image
ULTIMO IMPERIO

smo mednarodna ekipa strokovnjakov za digitalni marketing in design.

Naša zmožnost premikanja meja digitalnega trženja in izzivanja statusa quo leži v globokem razumevanju vedenja digitalnih uporabnikov ter v zagotavljanju učinkovitega in merljivega pristopa k digitalnemu trženju za naše stranke.

Osredotočeni smo na merjenje, analiziranje in optimizacijo – za doseganje najboljših rezultatov!

Informacije

E-Novice

Prijavite se še danes za namige, nasvete in najnovejše novice.

Telefon

Pokličite

+386 41 512 565

Elektronski Naslov

Pišite

info@ultimoimperio.si