Google Display oglasi so vrsta digitalnega oglaševanja, ki se prikazuje na spletnih mestih in aplikacijah, ki so del Google Display omrežja. To omrežje obsega več kot 2 milijona spletnih mest, videov in aplikacij, kar oglaševalcem omogoča, da dosežejo široko in ciljno usmerjeno občinstvo.
Tehnični SEO (tehnična optimizacija spletnih strani za iskalnike) vključuje vse tehnične vidike, ki izboljšujejo delovanje spletne strani ter omogočajo iskalnikom (kot sta Google in Bing), da jo enostavno prepoznajo, indeksirajo in razumejo. Cilj tehničnega SEO je zagotoviti, da je spletna stran tehnično brezhibna in optimalno deluje tako za uporabnike kot za iskalne algoritme.
Optimizacija PPC kampanj (npr. Google Ads) je proces stalnega izboljševanja, ki zahteva natančno analizo podatkov, testiranje in prilagajanje. Tukaj je strukturiran pristop za doseganje večje uspešnosti:
Tukaj je kratek CRO namig za vašo spletno spletno trgovino:
poskrbite, da gumb za dokončanje nakupovalnega vozička resnično izstopa.
Ali veste, koliko vam lahko Google zaračuna, ko spremenite nastavitev dnevnega proračuna ali razpored oglasov?
Poglejte primer dobre prakse pri scale up oglaševanju - Google Ads
Uporaba piškotkov ni nič novega, a so obiskovalci spletnih strani s takimi tehnologijami na splošno zelo slabo seznanjeni. Cilj nove določbe je boljše varovanje zasebnosti obiskovalcev spletnih strani tako, da so o piškotkih ustrezno obveščeni in jim je ponujena možnost odločanja.
Preglejte poročilo o iskalnih izrazih, da boste bolje razumeli, kako uspešne so vaše vrste ujemanja. Uporabite vrste ujemanja ključnih besed, da zožite ali razširite svoj doseg in dosežete svoje oglaševalske cilje.
BFCM je akronim, ki združuje imena dveh glavnih nakupovalnih dni: črni petek in kibernetski ponedeljek.
Facebook oglasi igrajo ključno vlogo v tržni strategiji gradbenih podjetij , saj ponujajo neskončne prednosti in priložnosti.