Oglaševanje PPC ima številne prepričljive prednosti. Ne glede na to, ali poskušate svojega šefa ali stranko prepričati o vrednosti programa Google Ads (ali Microsoft Ads), je treba podati prepričljiv primer.
Pri organiziranju vsebine na vašem spletnem mestu ni zlatega standarda, pa naj gre za strani s seznamom izdelkov, strani s podrobnostmi o izdelku, objave v spletnem dnevniku ali celo slike. Vendar pa je rešitev, ki jo ponuja večina sistemov za upravljanje vsebine (CMS), strani in oznake kategorij SEO.
V igri konverzije je ciljna stran pomemben element za tiste, ki želijo razširiti svoje podjetje na spletu – ne glede na velikost vašega podjetja ali industrije.
Oglaševalske akcije za maksimalno uspešnost imajo velik doseg. Zaradi tega so zelo močne, vendar povzročajo tudi motnje v drugih oglaševalskih akcijah v vašem računu Google Ads.
Do zdaj ste verjetno že uporabljali eno od orodij AI, kot sta ChatGPT ali Bard. Verjetno ste celo ustvarili vsebino s temi orodji. Google je na splošno zavzel stališče, da se strinja z vsebino, ki jo je napisala umetna inteligenca, če le koristi ljudem in ni osredotočena na manipulacijo rezultatov iskanja. Ampak verjamem, da se bo to spremenilo in se je že začelo dogajati ...
Digitalni marketing ozIroma digitalno oglaševanje je širok izraz za opis nabora tržnih strategij, ki uporabljajo digitalne kanale za promocijo vaših izdelkov ali storitev, od platform socialnih medijev do televizijskih oglasov. Za razliko od spletnega marketinga, digitalni marketing ni omejen samo na splet. Z drugimi besedami – nanaša se na marketinške kampanije, ki se prikažejo na vašem telefonu, tablici, računalniku, ali drugi napravi.
Pod »Performance marketing« pojmujemo kombinacijo spletnih aktivnosti, ki so največkrat usmerjene v prodajne (konverzijske) rezultate. Gre za napredno obliko spletnega marketinga, ki poskuša nagovarjati kupca v vseh fazah nakupa – zbuditi zavedanje, nagovoriti interes in zaključiti spletno konverzijo. Temu primerne so tudi aktivnosti. Poleg spletnega oglaševanja pogostokrat vključujejo še pripravo namenskih spletnih strani, e-mail marketing, plačljivi digitalni PR itd.
Lead generation - izraz, ki ga zadnje čase v povezavi s spletnimi stranmi zelo pogosto slišimo, preberemo in na splošno na kakršenkoli drug način zasledimo v pogovorih o digitalnem marketingu. Ampak kaj lead generation sploh je? Koga in kako kvalificiramo kot lead? Zakaj je pravilno generiranje leadov eden izmed najučinkovitejših marketinških pristopov? In zakaj moramo o njem razmišljati že takrat, ko načrtujemo izdelavo spletne strani?
Well, of course you do…who would ever say they have enough traffic? The REAL question is — how do you get more traffic?
Social media users are the largest growing segment of the Internet. Ultimo Imperio, a leading social media firm, knows exactly what it takes to create an online buzz by reaching your audience with a systematic social media strategy.