Optimizacija PPC kampanj (npr. Google Ads) je proces stalnega izboljševanja, ki zahteva natančno analizo podatkov, testiranje in prilagajanje. Tukaj je strukturiran pristop za doseganje večje uspešnosti:
Tukaj je kratek CRO namig za vašo spletno spletno trgovino:
poskrbite, da gumb za dokončanje nakupovalnega vozička resnično izstopa.
Ali veste, koliko vam lahko Google zaračuna, ko spremenite nastavitev dnevnega proračuna ali razpored oglasov?
Poglejte primer dobre prakse pri scale up oglaševanju - Google Ads
Uporaba piškotkov ni nič novega, a so obiskovalci spletnih strani s takimi tehnologijami na splošno zelo slabo seznanjeni. Cilj nove določbe je boljše varovanje zasebnosti obiskovalcev spletnih strani tako, da so o piškotkih ustrezno obveščeni in jim je ponujena možnost odločanja.
Preglejte poročilo o iskalnih izrazih, da boste bolje razumeli, kako uspešne so vaše vrste ujemanja. Uporabite vrste ujemanja ključnih besed, da zožite ali razširite svoj doseg in dosežete svoje oglaševalske cilje.
BFCM je akronim, ki združuje imena dveh glavnih nakupovalnih dni: črni petek in kibernetski ponedeljek.
Facebook oglasi igrajo ključno vlogo v tržni strategiji gradbenih podjetij , saj ponujajo neskončne prednosti in priložnosti.
Chrome bo ta mesec dopolnil 15 let. In čeprav se je v zadnjih 15 letih veliko spremenilo, je prvotni cilj še vedno enak – zgraditi brskalnik, ki je hiter, zanesljiv, varen in enostaven za uporabo.
Umetna inteligenca ima potencial, da revolucionira svet marketinga in popolnoma spremeni interakcijo med blagovnimi znamkami in kupci.